O wydarzeniu

Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja e-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży e-commerce. Nasi wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące studia przypadków. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas konferencji:

• obecna sytuacja rynku ecommerce w Polsce i Europie
• kierunki rozwoju branży zakupów internetowych
• ecommerce vs. mcommerce
• platformy zakupowe
• transakcje online – metody płatności dla sklepów internetowych
• logistyka dla ecommerce
• automatyzacja obsługi zamówień
• systemy rekomendacji dla sklepów
• SEM i SEO w ecommerce
• e- marketing
• mobile commerce & digital marketing
• social commerce i programy lojalnościowe
• skuteczne strategie sprzedaży wielokanałowej
• narzędzia analityczne dla ecommerce
• workflow w ecommerce : e-faktura, e-dokument, e-procurement
• bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych
• fenomen showroomingu oraz social shoppingu

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
• właścicieli, dyrektorów oraz managerów sklepów internetowych
• szefów sklepów stacjonarnych, planujących wdrożenie sprzedaży w kanałach internetowych
• kadrę zarządzającą, odpowiedzialną za strategię i rozwój ecommerce
• przedsiębiorców, poszukujących innowacyjnych kanałów pozyskania Klienta
• reprezentantów branży ecommerce oraz retail, odpowiedzialnych za strategię i rozwój firmy
• szefów i managerów departamentów sprzedaży, promocji oraz marketingu
• kadrę zarządzająca w obszarze ecommerce, mobilecommerce, socialcommerce, odpowiedzialną za generowanie przychodów w tych kanałach
• osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą w organizacji
• ekspertów ds. wsparcia sprzedaży
• reprezentantów firm, odpowiedzialnych za business development oraz wdrażanie strategii zwiększania obrotów firmy